Blackberry Q5

on Saturday, July 20, 2013

Blackberry Q5 berwarna merah jambu,merah,hitam dan putih

BLACKBERRY Malaysia sekali lagi memperkenalkan peranti terbaharu iaitu Q5 yang mampu memenuhi permintaan pengguna menerusi konsep papan kekunci Qwerty lengkap

Fungsi dalaman dan perisian yang mendapat inspirasi dari Blackberry 10 itu dikuasakan oleh pemproses dual core 1.2GHz dengan kapasiti RAM sebanyak dua giga bait (GB) bersama binaan memori dalaman lapan GB.

Menurut Pengarah Negara Malaysia bagi Blackberry, Annamalai Muthu, telefon pintar terbaharu itu juga menawarkan pengalaman menarik menerusi kebolehan skrin sentuh dan papan kekunci untuk menaip dengan lebih pantas.

"Telefon nipis dan menyerlahkan gaya ini mempunyai keupayaan kamera depan dua dan kamera belakang lima megapiksel.

"Q5 mempunyai paparan skrin 3.1 inci dan turut didatangkan dengan empat pilihan warna iaitu merah, hitam, putih dan merah jambu," katanya pada majlis memperkenalkan Blackkberry Q5 di ibu negara baru-baru ini.

Tambahnya, telefon bimbit pintar itu akan dijual pada harga RM1,299 dan akan mula berada di pasaran pada 15 Julai serta ditawarkan dengan syarikat telekomunukasi seperti Maxis, Celcom, Tune Talk dan U Mobile.

Pengguna kini boleh memanfaatkan pelbagai aplikasi pada Blackberry World yang kini telah menjangkau hampir 120,000 aplikasi di dalamnya.

Bagi mereka yang ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai Blackberry Q5 boleh layhari laman web www.blackberry.com.my/VlackBerryQ5.


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BlogHancus All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal