Vertu Ti Ferrrari Telefon Pintar Mewah

on Tuesday, August 6, 2013

Vertu Ti Ferrrari telefon android mewah dan terbaru

Pengeluar telefon mewah, Vertu baru saja mengeluarkan telefon Android terbaru, yakni Vertu Ti Ferrari. Vertu telah mereka bentuk telefon mewah ini secara unik dengan menggunakan model kereta Ferrari F12berlinetta.
Vertu
Dari segi spesifikasi, telefon ini sebenarnya cukup biasa saja dan tidak ubah seperti telefon pintar yang lain. Ia menawarkan skrin sentuh berukuran 3.7 inci dengan resolusi WVGA.

Selain itu terdapat prosesor dual core Snapdragon 1.7GHz dan memori dalaman sebesar 64GB. Di bahagian sistem operasi pula, ia tidak mempunyai banyak keistimewaan.

Pihak Vertu hanya menyediakan OS Android ICS 4.0. Di bahagian belakang, terdapat kamera 8MP dan ditambah dengan kamera 1.3MP di depan.

Namun keunggulan utama telefon pintar ini terletak pada rekaannya yang mewah dan dibuat dari bahan berkualiti tinggi. Telefon ini dilengkapi dengan lapisan coating Diamond Like Cabon (DLC), PVD titanium hitam, Ferrari Cavallino Rampante stainless steel, komposit Alutex serta jahitan kulit berwarna merah dan hitam.

Malah Vertu menandatangani kerjasama selama enam tahun dengan Ferrari bagi meningkat dan menjual telefon pintar mewah ini.

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

achmad rizali said...

wah beli dimana yah ini ?
back yah


August 11, 2013 at 1:58 AM
Muslimedica said...

pastinya mahal, namanya saja ferrari


August 12, 2013 at 1:28 AM

Post a Comment

 
© BlogHancus All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal