Tablet Panasonic Terbaru

on Thursday, January 31, 2013

Panasonic tablet


Panasonic Corporation mensasarkan untuk mengkomersilkan komputer tablet 4K IPS Alpha panel LCD terbarunya menjelang akhir tahun ini.

Sasaran itu menjadi petunjuk syarikat gergasi elektronik Jepun itu kini agresif meneroka bidang perniagaan baru dan bernilai tinggi khusus kepada semua segmen penggunaan dalam industri.
Tablet dengan teknologi LCD 20 inci itu memaparkan resolusi paparan 4K pada 3840 x 2560 atau 9.83 juta piksel iaitu lebih dua kali ganda bagi kedua-dua dimensi resolusi HD penuh (1920 x 1080) dan mempunyai ketumpatan pencahayaan 230 piksel setiap inci bagi memberikan paparan warna imej berkualiti tinggi.

Kadar paparan 15:10 membolehkan pengguna memiliki paparan hampir kepada saiz kertas A3, sesuai untuk kandungan akhbar, majalah, gambar dan pelan bangunan.

Komputer yang dipacu platform sistem operasi Windows 8 itu turut ditawarkan bersama pen digital beresolusi tinggi (Anoto Live pen), yang membolehkan pengguna membuat lakaran untuk dikongsi dengan berbilang tablet di lokasi yang berjauhan secara ‘live’.


Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

bass said...

gak ada dana bung


February 9, 2013 at 8:35 AM
kusuma said...

baru tahu kalau panasonic ngeluarin tablet ,makasih gan infonya sangat bermanfaat


February 12, 2013 at 5:16 AM

Post a Comment

 
© BlogHancus All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal