Seagate Wireless Plus Peranti Ubah Wifi

on Wednesday, April 24, 2013

seagate wireless plus



Seagate Technology memperkenalkan peranti mudah alih Seagate Wireless Plus yang membolehkan pengguna mencipta rangkaian WiFi sendiri tanpa keperluan untuk memindah turun perisian dari Internet.

Ia direka untuk menawarkan kandungan tanpa wayar sehingga lapan gajet pintar dengan ruang simpanan sehingga 500 filem HD selain Aplikasi Seagate Media yang direka bagi semua peranti mudah alih termasuk Apple iOS,Android, Kindle Fire HD.
Gajet terbabit mempunyai ketahanan bateri selama 10 jam untuk menandingi tablet dan telefon pintar.

Bersama pemacu saiz 1TB yang disepadukan, anda akan mempunyai semua yang diperlukan untuk hiburan di mana-mana termasuk dalam penerbangan ataupun perjalanan jalan raya yang panjang tanpa sambungan Internet.


Peranti setoran Seagate Wireless Plus ini boleh diakses melalui aplikasi Seagate Media mudah alih untuk Apple IOS, Android dan peranti Kindle Fire HD.


Anda boleh menggunakan Seagate Wireless Plus untuk menikmati video, foto, muzik dan dokumen melalui skrin besar dengan Apple Airplay, DLNA atau aplikasi yang direka khusus untuk televisyen pintar Samsung dan pemain Blu-ray.

Pemacu baru tanpa wayar ini datang dengan adaptor USB 3.0 SuperSpeed untuk memindahkan gambar, video, muzik, dan dokumen dengan pantas.


Spesifikasi Wireless

Produk: Seagate Wireless Plus
Harga: RM599
Antaramuka: WiFi, USB3.0
Kapasiti: 1TB
Dimensi: 19.9 x 89 x 127mm
Berat: 256g
Bateri: 10 jam


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BlogHancus All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal